Rocky de Marokkaan: uitgeleverd aan Roemenië

rocky-marokkaan-mj



Of het nou komt doordat je zelf wat in de buurt bent? Hoe dan ook, ik hoor dat ‘Rocky de Marokkaan’ recentelijk is uitgeleverd (‘overgeleverd’, zeggen de deftige journalisten) aan Roemenië.

Het is een zaak waar je weinig over leest. Smokkel met een bananenboot. Wellicht hoor ik er in de loop van de week nog wat over.

18 Reacties

  1. ??
    5 oktober 2016 - 09:21

    Zal Nederland wel weer een vies spelletje gespeeld hebben met DEA! Net als in Thailand en etc.
    Gebeurt tegenwoordig zo vaak!! Schandalig!

    Reply
  2. Dark Rocky
    5 oktober 2016 - 19:13

    Mooi toch, zijn wij goedkoop van die tuig-Mocro af. Wij hebben er hier toch weinig aan, want er is hier niks in beslag genomen. Wel in Roemenië. Dus eerlijk is eerlijk, laat hem dan ook maar daar een celstraf pakken. Het is hun Bingo-vangst. Hij wordt trouwens ‘Dark Rocky’ genoemd op sommige sites.

    Snap alleen niet dat media in Nederland niet wijzer zijn en gewoon die 625 miljoen overnemen van een Roemeense site. Iedereen weet dat een grammetje coke niet tot 20% wordt versneden. Wie koopt zulke troep? Ze hebben het op al die sites over 2500 kilo trouwens. Blokken met Rolex, Gucci en Kenzo opdruk. 2500 x 1000 gram x 50 euro zit je op 125.000.000. Als je heel slechte coke hebt die voor de helft is versneden en men vraagt 50 euro voor een gram, zit nog “maar” op 250.000.000. Dus waar die 625.000.000 nou vandaan komt?

    Reply
  3. ??
    6 oktober 2016 - 11:11

    Tuig ben je pas als je een reactie plaatst zoal die van jou! Meneer de expert!

    Reply
  4. ??
    6 oktober 2016 - 11:15

    Ik hou niet van die racistische mocro tuig opmerkingen!

    Reply
  5. rico
    6 oktober 2016 - 11:51

    @dark rocky jij weet ook niks.
    op dit moment is er een overschot je mag blij zijn als je een kilo puur kwijt kan voor 21 of 22K.
    iedereen weet dat als je zoveel hebt er nog niks versneden is nitwit!

    Reply
  6. Dark Rocky
    6 oktober 2016 - 15:12

    Ja Rico, wijsneus, we zijn niet allemaal experts zoals jij, want dat wil je er toch mee zeggen? Liever niet eigenlijk. Ik gaf alleen maar aan dat 625.000.000 (helemaal zoals jij het nu voorrekent) natuurlijk een groot uit de duim gezogen knip en plak-onzinbedrag is. Verder heb ik het over VERKOOP-prijs a 50 euro, niet de inkoop-prijs. Lezen is ook een vak.

    Reply
  7. Dark Rocky
    6 oktober 2016 - 15:56

    @ ??

    Och goddegod gaan we het racisme-balletje spelen? Het boeit me niet waar jij wel of niet van houdt. Jammer voor jou, maar meneer is zo Marokkaans als een Marokkaan maar kan zijn, zit in de witte verslavende bende, dus er is geen woord van mij bij wat niet waar is. Voor Nederlandse begrippen is meneer Mimoun Kaabouni aka Dark Rocky wel degelijk gewoon tuig van de richel. Of jij het nu liever niet hoort of wel.

    Reply
  8. ??
    6 oktober 2016 - 16:32

    Lezen is ook een vak!
    @Dark Rocky jij zei toch in je eerste bericht dat het in Roemenië gepakt is dus hun bingovangst!
    Denk jij dat de prijzen hier hetzelfde zijn als in Roemenië??!!
    Er is hier niks gepakt zeg je zelf hoe kom jij dan aan 50 euro de gram?? Kost dat daar in Roemenië ook hetzelfde denk jij??
    Ik ben geen expert sterker nog weet er niks van maar kan wel lezen en weet je lezen is ook een vak ! Haha

    Reply
  9. ??
    6 oktober 2016 - 16:35

    Zeg niet dat het goed of niet goed is.
    Ik zeg dat je met je mocro tuig opmerking meer over jezelf verteld !

    Reply
  10. Dark Rocky
    6 oktober 2016 - 18:40

    @??
    Ik had het tegen wijsneusje Rico, maar goed…
    Er staat anders in de nieuwsberichten dat deze coke bestemd was voor de Nederlandse markt. Het is alleen via Roemenië gegaan en daar hebben ze tijdens het overladen de val dicht laten klappen. Er waren infiltranten in het spel. In Nederland vraagt men 50 euri voor een grammetje. De een zal het weinig versnijden de ander veel. Ik wil er maar mee zeggen dat niemand weet hoeveel er uiteindelijk verdiend wordt. Ook Rico niet met zijn groothandelsprijsje.

    Tuig is mijn mening ja. Ik sluit me graag aan bij de groep van mensen die dat vinden, dat klopt. Jij niet. Dat zegt weer veel over jou…

    Reply
  11. Bosnier
    7 oktober 2016 - 14:18

    halfje is 20 euro krijg je 0.36 voor. Je krijgt nooit 0.5
    hele is 40 0.80

    Reply
  12. Anoniem
    7 oktober 2016 - 16:04

    @Dark Rocky
    Crimineel tuig is het zeker als je je met dat soort dingen bezighoudt!
    Maar door er Marokkaans tuig van te maken maakt het misdrijf niet erger! Dus overbodig of het nou Hollanders,mocro,turken,surinamers etc zijn voegt niks toe.
    En met mij denken er veel meer mensen zo over en bij die mensen sluit ik me dan weer bij aan!

    Reply
  13. ??
    7 oktober 2016 - 16:11

    Crimineel tuig is het zeker als je je met dat soort dingen bezighoudt!
    Maar het wordt geen zwaarder misdrijf door er Marokkaans tuig van te maken!
    Dus overbodig om te melden.
    En ik sluit me dan weer aan bij de mensen die er óók zo over denken. Zegt hoop ik meer dan genoeg over mij!

    Reply
  14. Dark Rocky
    7 oktober 2016 - 19:40

    @Anoniem
    @ ??

    Sluiten jullie je ogen maar voor de feiten. Ik blijf bij Marokkaans tuig.
    Of is Mimoun Kaabouni geen Marokkaan? https://www.mupload.nl/img/ojt6j4h18lql5.jpg

    Waren de meeste daders van Staatsliedenbuurt geen Mocro’s?
    Waren überhaupt de meeste liquidaties van afgelopen jaren geen zaken die gelinkt werden aan Mocro’s?
    Waar komt de term Mocro-maffia vandaan? (omdat het witte Nederlanders gaat?)
    Waren die tuigvloggers in Zaandam geen Mocro’s?
    Waren veel van de 26koper verdachten geen Mocro’s?
    Zitten de meeste bajessen niet vol met een belangrijk deel Mocro’s?
    Zijn de plofkraakjes niet meestal gepleegd door Mocro’s?
    Ga nog maar even door. Het is jammer, maar helaas is het niet anders. Ik zie een heel groot probleem met deze bevolkingsgroep.

    Reply
  15. Dark Rocky
    8 oktober 2016 - 11:25

    Lijkt mij dat hier een reactie van mij is weggelaten. Waarom is dat, HJK? Trap ik op de lange teentjes van bezoekers van jou site die hun ogen liever sluiten voor de oververtegenwoordiging van Marokkanen in de misdaad van de laatste jaren? Zat er ook maar één woord bij dat niet waar is? Mag niet benoemd worden wat heel veel crimewatchers, jij net zo goed, al jaren weten? Heb je zelf niet een aantal artikelen geschreven over de excessen in de almaar toenemende aanwezigheid van Mocro’s bij grote strafzaken? Zijn we het niet eens over het feit dat er kennelijk eerst iets moet gebeuren als een enorme reeks aan liquidaties en aanslagen op criminelen waarbij Marokkanen betrokken zijn voor we wakker worden geschud?
    Graag zou ik willen weten waarom mijn reactie (die ik nog gehalveerd had ook, want ik heb een lijst van heb ik jou daar van strafzaken waar Mocro’s bij betrokken waren) niet wordt geplaatst?

    Beste Dark Rocky,

    Ik begin onderhand een beetje moe te worden van dit soort reacties. Ik heb al vaker uitgelegd dat ik niet constant reacties kan goedkeuren. Als zo’n heetgebakerd tiepje als jij niet direct op zijn weken wordt bediend, is het weer moord en brand dat ik dingen weghaal of wat dan ook.

    Hendrik Jan

    Reply
  16. Nederlander
    11 januari 2017 - 18:15

    De personen die het over tuig hebben kunnen zich zelf waarschijnlijk niet aan kijken in de spiegel..! Of zitten zelf onderaan in de business in deze handel. En een beetje geld (proberen te) verdienen en om de haverklap worden gebeld voor een 1/2 grammetje. En voor die paar tientjes heen en weer rijden waar dan ook in Nederland! Het meeste tuig wat ik ken is Nederlands. En dat komt uit iemands mond die Nederlands is! Oordelen en vooroordelen.. kijk eerst naar jezelf voordat je wat over een ander kan zeggen..!

    Reply
  17. 11 januari 2017 - 18:22

    De personen met de meeste kritiek zijn zelf geen haar beter, anders heb je geen kritiek op een ander. Makkelijk om alle alle hondjes die Vikky heten over een kam te scheren! Waarschijnlijk zelf sukkeltjes die zelf in de business zitten maar er ongetwijfeld het minst aan verdienen! Buiten het feit dat de Nederlanders die ik ken nog groter tuig zijn dan welke allochtoon die ik ken…!

    Reply
  18. Chris Haag
    12 januari 2017 - 11:59

    Zeker dat jonge pikkies de boel zeker versnijden, zo veel mogelijk winst.
    Maakt niet uit wat het hun klanten aandoen, versnijden met rotzooi waarbij je niet meer kan stoppen met gebruiken.
    Spreek uit ervaring.

    Reply

Reageer