Criminelen kiezen voor Geert Wilders (mini-peiling)

De Volkskrant voorspelt dat Nederland een gematigd land blijft, ongeacht de uitslag van de verkiezingen. Zou kunnen, aan zo’n voorspelling kun je je nooit een buil vallen. Wat Maurice de Hond kan, kan ik ook. Peilen. Ik heb een mini-peiling gehouden onder mij bekende criminelen. De uitslag: 90 procent PVV. Sorry, het is niet anders.



Net als veel andere Nederlanders zijn ze boos en moeten ze niks meer hebben van de politici met hun gladde praatjes. Het is vooral een signaal. Ik kan me daar van alles bij voorstellen. Het enige verkiezingsdebat dat ik heb gezien is dat tussen Mark Rutte en Geert Wilders. Als Wilders aan het woord is, is het altijd spannend. Alleen al vanwege het oeverloze geleuter van de afgelopen maanden zou je op Wilders stemmen. Wat ik overigens niet van plan ben.

Ik voorspel wel een Trump-effect: dat de PVV groter wordt dan de VVD. Ik hoop dat ik het ook eens een keer mis heb…

14 Reacties

  1. Krystof
    15 maart 2017 - 09:54

    SGP is meer zijn ding,toch vreemd dat er weinig op Hiddema gaan stemmen,ik wel overigens

    Reply
  2. LEX
    15 maart 2017 - 10:02

    Laat ik nou hopen dat je deze keer juist wel gelijk krijgt.

    Reply
  3. Tinus
    15 maart 2017 - 10:13

    Hahaha de penoze die op de PVV stemmen, zijn zeker boos dat hun onderwereldpositie is overgenomen door de nieuwe Nederlanders.
    Die gasten stemmen op de pvv uit protest en niet omdat ze de programmapunten steunen. Vandaar dat hij niet de grootste zal worden.

    Reply
    • Ab
      15 maart 2017 - 12:46

      Inderdaad uitstekend verwoord. Die positie zijn ze kwijt en op een rancuneuze manier proberen ze te reageren door op de pvv te stemmen. De oude penoze is afgelopen.

      Reply
  4. Nvd
    15 maart 2017 - 11:58

    De pvv wil af van de voorwaardelijke straffen dus wat zeg je nou?

    Reply
  5. Siem
    15 maart 2017 - 13:07

    Laat ik ook eens een voorspelling doen: De PVV gaat echt niet groter worden dan de VVD. Sterker, ik denk dat de PVV fors gaat inleveren.
    1 VVD wint met grote meerderheid, rond de 34 zetels
    2 CDA
    3 Groen links
    4 PVV
    5 SP

    Reply
  6. mo
    15 maart 2017 - 13:28

    @tinus ik denk het ook maar denk eerder hele lage niveau van criminelen die vaak aan de aldi bier zitten en aldi shag.De mislukte criminelen of de gepensioneerde criminelen ,elke crimineel van niveau zal wel zaken moetten blijven doen met marokkanen turken ,anders word er niets verdiend.Van mij mag de pvv de grootste worden niet omdat ik op de pvv stem ,maar ik wil dat die kneuzen die op de pvv stemmen eindelijk zien dat het een partij is die niet wil regeren ,niet democratisch is omdat je geen lid mag worden ,en geen een van zijn standpunten kan waarmaken .Krijgen we weer een kabinet van dwazen net zoals de LPF toendertijd.Maar wel wijzen naar Erdogan terwijl we hier in Nederland de zelfde kant op gaan.

    Reply
  7. 15 maart 2017 - 14:14

    PVV stemmen is stemmen voor de oppositie, kan je net zo goed niet stemmen.
    Die criminelen die jij hebt gepeild vergeten dat de PVV de grenzen wil sluiten.
    Beetje crimineel komt ook voor zaken over de grens.
    Maar goed, PVV gaat nooit regeren dus waar hebben we het over.

    Reply
    • 15 maart 2017 - 17:43

      Dat zeiden ze over Trump ook,en Leicester werd noooooit kampioen.😋zie wel een verrassing vanavond.!

      Reply
  8. Piet van der Veer
    15 maart 2017 - 15:41

    Ik voorspel dat je beter de uitslag kan afwachten.

    Reply
  9. Tommy
    15 maart 2017 - 17:14

    Het is niet te hopen dat Wilders de grootste word,dan vallen we als ‘democratisch’ land door de mand;
    Andere partijen gaan geen regering vormen met de PVV,en dan kunnen we weer opnieuw gaan stemmen totdat het ‘democratisch’ mogelijk is een regering te vormen zonder PVV.
    Ikzelf heb overigens niet voor de PVV gestemd.

    Reply
  10. Siem
    15 maart 2017 - 18:28

    Alleen erg domme mensen stemmen op de PVV.
    De enige ‘partij’ waar je geen lid van kan worden en die geen inzage geeft in wie de (voornamelijk buitenlandse) financiers van Wilders zijn. Al met al, de PVV is geen partij maar een uiterst vaag niet democratisch stelsel.

    Reply
  11. Joey
    15 maart 2017 - 23:41

    De echte criminelen zijn altijd al racistisch geweest tegenover de buitenlander…CP86 en CD liefhebbers die toch zaken met Marokkanen of Turken deden enz
    Vroeger konden Nederlandse crimis wel regeren en daardoor de prijs bepalen, maar dat is verleden tijd en nu heeft Mo ook een grote stuk van de taart in handen.
    Dat is onomkeerbaar en doet pijn bij de oude garde….bla bla vroegah

    Reply

Reageer