Slachtoffer Sittard: broer van ‘postcodeloterij-pechvogel’

De Limburger meldt dat de man die zaterdagmorgen in Sittard is doodgeschoten de 26-jarige Abderahim (‘Abdi’) Maihouane is. Zijn broer Kamal was deze week uitgebreid in het nieuws vanwege een rechtszaak die hij heeft aangespannen tegen de Postcodeloterij. Hij is een miljoenenprijs misgelopen door een mislukte incasso.

7 Reacties

  1. Bram
    16 april 2017 - 10:15

    Knap stukje jounarlistiek dit. Complimenten.

    Reply
    • 16 april 2017 - 13:20

      Deze zaak wordt snel opgelost aangezien daar een goede camerasysteem aanwezig is, die zowel binnen als buiten de zaak meerdere camera heeft. volgens De Limburger was er ook een zwarte golf met duits kenteken beginnend met HS (Heinsberg) weggereden na de schietpartij. Dit hoeft(per se) geen duitser te zijn veel Nederlanders uit de streek rijden met met duitse kenteken.
      oke henk jan veel succes met je artikel ben en grote fan

      Reply
  2. Mickel
    16 april 2017 - 11:15

    Dan kan ik toch net zo goed de Limburger lezen.
    Liever lui dan moe vandaag HJK?

    Beste Mickel, ik begrijp dat je zelf De Limburger vanmorgen al had gezien? Ik denk dat er meer lezers zijn die dat nog niet hadden gedaan.

    Hendrik Jan

    Reply
  3. Di Mistro
    16 april 2017 - 18:38

    Mooi stukje reclame. Piano lessen 1 maand voor € 4,95. Het kan echter altijd nog goedkoper. Zojuist een proefles genomen € 1,00 per maand. Hahahahaha. Merk dat er steeds meer en meer reclame op je blog komt. Vooral die vakantie reizen tegen bodemprijzen vallen heel erg op….. Vandaar zeker dat je zo vaak in het buitenland bent hahahaha. In de Stentor stond gisteren nog een “item” over de zaak waarvan jij eerder deze week iets zei van in de trant van: “Ik geloof pas dat hij onschuldig is totdat de dader is gevonden “. Misschien niet helemaal een letterlijk citaat volgens mij wel iets in die trant. Wat ik mij na het lezen van het artikel afvroeg is het volgende: zijn er ( Jezus niet meegenomen) vergelijkbare zaken waarbij iemand zijn straf heeft uitgezeten en nadien nog steeds volhoudt dat hij of zij onschuldig is?

    Di Mistro

    Reply
  4. Ilkie
    16 april 2017 - 21:16

    Stelletje azijnpissers elke keer op deze site. HJK doet zijn best en het is veel leuker om echt over de inhoud te discussiëren dan elke keer commentaar hebben ever wat er allemaal niet goed is. Als je je ergert aan deze site, heb ik een nieuwtje voor je : je hoeft dit niet te lezen, klik deze site weg en ga naar een die je wel kan bekoren

    Reply
  5. Bram
    17 april 2017 - 09:17

    Dan moet er wel een inhoud zijn, en geen knip en plak werk……

    Beste Bram,

    Je zou voor de aardigheid eens al die andere misdaadsites moeten bekijken. Die doen precies hetzelfde, alleen schrijven ze het bericht nog iets verder over. Voegen er niks aan toe. Meestal doe ik dit ook niet en gebruik ik het alleen als ik wel iets toe te voegen heb, maar ik was de eerste die het buiten Limburg gebruikte. Vandaar.

    Hendrik Jan

    Reply
    • Bram
      17 april 2017 - 10:09

      Vaak maak je er een mooi verhaal van met eigen informatie. Dat leest goed weg, soms wel is wat langdradig. Maar dan snap ik zo een stukje knip en plak werk niet. Voegt niet veel toe naar mijn idee.

      Ik kom hier juist omdat je het anders doet/deed? dan andere.

      Reply

Reageer