Een radiogesprek met een ‘insider’ uit Den Dolder

Martijn Mastenbroek belde vanavond voor zijn radioprogramma Dossier Mastenbroek met Maikel, die goed op de hoogte is met het reilen en zeilen van de kliniek Altrecht Aventurijn waar Michael P. uit Zeewolde verbleef. Maikel zat in een aanpalende afkickkliniek in Den Dolder. “Je moet er ’s avonds niet rondlopen. Zelfs ik durfde dat niet als cliënt. Er worden drugs, heel veel GHB en drank gebruikt. Medewerkers gaan weg, omdat ze worden geïntimideerd.”
Het interview staat hier
 

12 Reacties

  1. Kees Klomp
    9 oktober 2017 - 22:15

    Niks nieuws, dat gebeurd door het hele land bij dit soort instellingen. Dealers lopen zelfs over daken als het moet. Dat is al minimaal 20 jaar zo! Ook niet gek, deze plaatsen zijn een grote afzetmarkt voor dealers.

    Reply
  2. Siem
    9 oktober 2017 - 22:23

    Tja… Interview beluisterd. En dat roept de vraag op of bij het MvV&J niet eerder klachten van vertrokken medewerkers zijn binnengekomen over het zooitje daar. Ik vrees van wel. De vandaag aangehouden verdachte was overigens ook een cocaine gebruiker, al tijdens de delicten in 2010.

    Reply
    • pim
      10 oktober 2017 - 00:40

      is een indicatie van een ex bewoner zelf, of die nou een realistisch beeld hebben van het totaal plaatje op een jaar bassis.

      En dat er mensen weg gaan ivm dat ze overspannen zijn ……… waar niet, en kan me voorstellen dat dit bij beplaade vakken iets meer is dan bij andere.

      sexuele intimidatie , jeemig en dat nou net toevallig waar zulke mensen worden behandeld ………. lijkt mij logisch dat er wel eens een client tussen zit die terug valt in zijn ziekte waarvoor hij behandeld wordt

      eveens op de tape te horen dat gezwets over de omheining man man man

      Reply
  3. JM
    9 oktober 2017 - 22:35

    Schandalig, geen woorden voor.

    Hoelang blijven we nog de andere kant opkijken?

    Wanneer kom er eens een opstand van een Nederlandse volk?

    Reply
  4. Che Miné
    10 oktober 2017 - 00:27

    ‘D66’-rechtspraak -kromspraak. Politie die niet achter dealers aan gaat. Moet ik doorgaan of is het zo al duidelijk waar het probleem ligt? Een staatssecretaris Drugszaken, is dat niet wat?

    Reply
    • Mr. Wilson
      10 oktober 2017 - 08:34

      Dus na 4 jaar, bijna 5, van VVD en PvdA en CDA en VVD daarvoor, ligt de schuld bij D66? Interessante theorie…

      Ik ben het met je eens dat er van alles niet klopt aan het systeem in Nederland, maar om nou een partij die de helft van de tijd amper bestaat verantwoordelijk te houden is te veel eer voor ze vind ik.

      We mogen blij zijn dat Yousouf Klaver niet mee wil doen deze ronde. Het crimiknuffelbeleid zou alleen maar erger zijn geworden. Dan liever de linkse gristenen. Alsof er zoiets bestaat als een linkse gristen…

      Reply
  5. Loetje
    10 oktober 2017 - 06:59

    Heel Nederland is bezaaid en zit aan de harddrugs !
    Ik ken wel 50 dealers ! maar er zijn er minstens 50 duizend ! Allemaal van Noord Afrikaanse afkomst die dag en nacht rond rijden met zakken vol cocaine en heroine in hun auto 24 uur per dag bereikbaar !
    De Politie rent wel achter hennepplantjes aan maar er is een veel en veeeeel groter probleem !
    Veel kennissen van mij zijn zwaar verslaafd , lopen dag en nacht met de base pijp rond !
    Ik zie ze steeds verder de afgrond in gaan !

    Reply
    • Anoniem
      10 oktober 2017 - 11:53

      Dat jij en je maatjes verslaafd zijn aan drugs moet je niet Noord Afrikanen de schuld voor geven, kansloosfiguur!

      Reply
    • Tilly
      10 oktober 2017 - 12:10

      Oh oh hebben het hier over de dader een Hollander die een waarschijnlijk weer een zieke delict heeft gepleegd. Maar jik weet het weer zo te draaien dat ook dit weer de schuld is van de buitenlander

      Reply
  6. ton
    10 oktober 2017 - 16:29

    Binnen de GGZ zijn er ook TBS behandelingen met alle randverschijnselen die daarbij horen…
    Eigenlijk is het zo dat een vrouw niet alleen door een buitengebied moet gaan fietsen,want helemaal pluis is dat nooit…
    Zelf heb ik het idee dat dat 30 jaar geleden ook al niet verstandig was…….

    Reply
    • Rein
      10 oktober 2017 - 21:06

      Voor 50 jaar geleden wel hoor! ton, maar toen die zieke geesten vooral in gebieden van bosrijke omgevingen (zogenaamd beter zouden genezen ) werden gehuisvest, ging het met de plaatselijke bevolking ook niet meer goed. Zet die verkrachters in een groot huis naast rechters en advocaten dan zou je zien dat als hun dochters verkracht of vermoord worden de TBS behandeling er heel anders uit gaat zien .

      Reply
  7. J.Claude Batista
    10 oktober 2017 - 16:49

    Nederland word bestuurd door wegkijkers, leugenaars en opportunisten, er is geen enkele politieke partij die deugt.
    De democratie zoals wij die kennen is failliet.
    Daders worden gepamperd slachtoffers staan veelal in de kou.
    Elk volk, heeft zijn rotte appels bestudeer de rapporten en zie voor uzelf welke bevolkingsgroepen erboven uit stijgen qua criminaliteit.
    Rechters oordelen veelal veel te mild in zaken zoals met deze Michael P. die natuurlijk nooit al vrij had mogen rondlopen.

    Reply

Reageer