Moes is alweer vrij: een leven in beeld

Tja, het weet allemaal wat. Als je sommige reageerders moet geloven zou Moes gemarteld worden tot-ie al zijn geheimen prijsgeeft en worden al zijn spullen afgepakt. En kan hij voorlopig fluiten naar vrijlating.

Lijkt mee te vallen: doorgaans welingelichte kringen melden dat hij al vrij is, zonder beperkingen. Dat er wat meer op hem gelet gaat worden door de Marokkaanse – en Nederlandse – autoriteiten, dat zal vast. En of hij nog net zo gemakkelijk van zijn dure spullen kan genieten als voorheen is ook de vraag.

In de loop van de week kreeg ik heel wat foto’s van hem toegestuurd. Misschien leuk om een klein overzicht van te geven. Ik heb hem voor de zekerheid gebalkt, al zou dat eigenlijk niet hoeven: hij is geen verdachte, hij was doelwit.

Wat ontbreekt: een foto van hem met onze mooie zwemster Inge de Bruijn. Schijnt vaak in zijn clubs in Marokko te zijn gesignaleerd. Zoals veel meer Nederlandse prominenten. Maar zij wordt het vaakst genoemd. Misschien omdat ze het mooist is en het best kan zwemmen en er geen punt van maakt zich een beetje (eigenlijk helemaal) bloot te geven.


 

17 Reacties

  1. Lisanne
    7 november 2017 - 22:27

    Slachtoffer?

    Hij is gewoon drugs crimineel. Ik snap ook niet dat je voor zo’n millieu kiest. Maak je school af zoek een baan en werk voor de dingen die je wil hebben. Ik ben zo blij dat ik ’s achts heerlijk kan slapen, dat ik geen geweten heb.

    Wat mij intrigeert is de denkwijze van deze criminelen. Het is meer dan snelle geld en luxe dingen.

    Reply
    • C. de Bruin
      8 november 2017 - 16:15

      Nou, als jij geen geweten hebt, zoals je zegt, is het niet best met je gesteld.

      Reply
  2. Mr. Wilson
    8 november 2017 - 06:18

    Ah. Inge de Bruijn. Sjieke dame. Belt een klantenservice van een bedrijf om heel hard te roepen: “weet u wel wie ik ben? Ik ben Inge de Bruin. Als u mij geen extra korting geeft vertel ik op tv hoe slecht uw service is.” Waargebeurd verhaal. Ik zat er naast. Omhooggevallen kikkervis is het.

    As for Moes. Ik weet niet of die nu wel zo bij moet zijn dat hij al los is. Ik geloof al die enge verhalen over Marrokkaanse gevangenissen wel maar volgens mij gelden die niet voor boeven met geld. Er zijn natuurlijk ook de verhalen van corruptie in diezelfde gevangenissen.

    Reply
  3. Maurits de Vries
    8 november 2017 - 11:09

    De soep is nooit zo heet als dat die wordt opgediend. Ook niet in Marokko…

    Reply
  4. Bram
    8 november 2017 - 11:53

    In deze kan je je beter afvragen wat het begrip “vrij” in dit verhaal betekend.

    Slapen met 1 oog open is niet meer genoeg. Ik vind dat niet zo vrij.

    Reply
  5. Dave
    8 november 2017 - 19:33

    Och, en nu is het natuurlijk wachten op de reaktie vanuit kamp Moes richting het kamp van de vermoedelijke opdrachtgever. Nee, HJ heeft voorlopig wel weer genoeg voeding voor nieuwe stukjes. Wordt vervolgd ..

    Reply
  6. Marco
    8 november 2017 - 19:52

    Hij is vandaag opgepakt voor verder verhoor in Marrakech.

    Reply
  7. Jso
    9 november 2017 - 04:38

    Wow ja dan ben je echt de capo hoor jezus mina ferrari , range rover en ander ding bij elkaar nog geen 300 k waard. Ze zijn alle drie wss gestolen.

    Nee moes de grote boys. HJK en heel Nederland danks dat jullie Moesje en zn patatgroep grootste maken. Blijven echte boys buiten schot

    Reply
    • mo
      9 november 2017 - 10:57

      @JSO Goedendag je bent niet echt op de hoogte internetheld ,alleen al zijn rolls royce upgraded by mansory ,kost al bijna een miljoen en hij heeft er drie .die ferrari reed zijn broertje in oelewapper.Hij eheeft ook nog een lamborghini ,en koffie bar cappucino en la creme in marrakech is vastgoed enorm duur .je wil niet weten wat dat gekost heeft.ik zeg niet dat moes de grootste is maar internetgangsters zoals jou staan zeker weten lager op de ladder.alleen al wat werd uitgegeven in zijn clunb no limit kan jij alleen over dromen

      Reply
    • Brabus 2016 tanger
      9 november 2017 - 12:58

      Jso Wat loop jij allemaal te lullen joh
      Krijg steeds meer de indruk dat sommige reageerders echte losers zijn ????
      Waarom zou moes in gestolen auto’s moeten rijden ????
      Die moes heb toch partijen drugs binnengehaald en verkocht ????
      Dan kan hij makkelijk zulke auto’s kopen dat zijn kleine aankopen voor moes financieel gezien
      Ik heb gemerkt dat sommige reageerders jaloers zijn op Marokkanen in het algemeen.
      Ze kunnen niet geloven dat Marokkanen het echt hebben gemaakt !!!!
      In hun ogen blijft Holleeder altijd de grootste !!
      Zelfs Holleeder voor dat hij werd gepakt wilde investeren en in zee gaan met een Marokkaanse groep

      Reply
      • mo
        9 november 2017 - 14:11

        @Brabus Tanger dat viel mij ook al op ,allerlei losers in real life komen even vertellen wie wel de grootste zijn .gewoon lachwekkend.maar niet eens de prijzen weten van luxe auto s.

        Reply
      • DenVer
        9 november 2017 - 17:43

        Brauns 2016 tanger
        Met alle respect, maar waarom zou een normaal denkend mens jaloers zijn op iemand die vroeg of laat kapotgeschoten wordt of jaren lang naar binnen gaat?..vind het altijd wel geinig dat uiterlijk vertoon zonder enig inhoud en een hoop bla bla bla haha

        Reply
        • Tilly
          10 november 2017 - 09:20

          De normale denkend mens zoals jij het noemt vind het blijkbaar toch wel interresant om allemaal bij te houden.

          Reply
          • DenVer
            10 november 2017 - 16:21

            Wat valt er hier aan bij te houden dan, je hoeft niet bepaald een raketgeleerde te zijn om tot de conclusie te komen die ik hier boven vermeld.
            Ik lees graag het nieuws, ook de sport en het binnenlandse en buitenlandse nieuws.

  8. Merlino
    13 november 2017 - 00:56

    weet iemand het insta account van moes of zijn broertje ik wil die foto’s weleens zien

    Reply
  9. Waist
    15 november 2017 - 18:26

    Lisane je bent een jaloers wijf laat die mensen toch doen heb jij er een probleem mee dat zij hier voor kiezen ? Blijkbaar wel je kunt de zon niet zien schijnen voor ander mensen ga jij maar lekker elke dag werken en elke maand zien wat je doet anders kom je niet rond met je waarschijnlijk scheitloontje !!!!

    Reply

Reageer