Seriepedofiel Reinold (Thailand): orgelman in Staphorst en De Krim

Moeten ouders van oud-leerlingen zich nu ook achter de oren krabben? De in Thailand opgepakte ‘seriepedofiel’ Reinold Klunder zei tegen de mensen daar dat hij musicus was.

Klopt.

Orgelman.

Op youtube staan allerlei filmpjes waarop hij koralen van Bach en consorten speelt.

Maar hij is in het verleden ook orgelleraar geweest, zoals hij zelf schrijft:

“reinold klunder – woensdag 26 september 2012

Hallo Kees V.,

Dit is een berichtje vanuit Thailand.Heerlijk om te youtube-en. En dan al die enthousiaste (jonge) spelers te horen!.

Ik was (toen ik nog in Nederland woonde) (klavar)organist en orgelleraar (Staphorst) in diverse plaatsen: De Krim, Coevorden, Vollenhove en ook Kampen.

groeten ga zo door!

enjoy!”

Rijst de vraag: heeft dit gemankeerd figuur met zijn tengels niet alleen aan de toetsen van de huispijporgels gezeten, maar lieten de vrome broeders en zusters hem ook alleen met hun kind in de kamer, of bij hem thuis, of in de kerk?

Nog een linkje

Bericht van gisteren staat hier

13 Reacties

  1. Siem
    7 november 2017 - 11:13

    Quote: Rijst de vraag: heeft dit gemankeerd figuur met zijn tengels niet alleen aan de toetsen van de huispijporgels gezeten, maar lieten de vrome broeders en zusters hem ook alleen met hun kind in de kamer, of bij hem thuis, of in de kerk?
    – Of heeft dit gemankeerd figuur na de huispijporgellessen van vrome broeders ook huispijpbijlessen gehad waardoor Reinold de orgelman er vroom van overtuigd is geraakt dat dat dan ook goed is voor de ontwikkeling van Thaise jongetjes. Hallelujah! Alweer zo ’n schijnheilig Gereformeerd kindermisbruikend gestoord sujet.
    Heer, kom tegemoet aan zijn wens. Neem zijn beide handen en daarna ook graag ook zijn ballen en de rest.

    Reply
  2. Valentin
    7 november 2017 - 22:42

    Waarom ook niet gebalkt? Toch een beetje banger voor Moes dan voor deze slappe??

    Beste Valentin,

    Moes staat niet met zijn foto ongebalkt in kranten, die andere meneer wel.

    Hendrik Jan

    Reply
  3. s
    8 november 2017 - 13:56

    Hij was ook leerkracht op een basisschool in de omgeving van Zwolle

    Reply
  4. John
    9 november 2017 - 12:34

    Laat één ding heel duidelijk zijn: als deze meneer idd de dingen gedaan heeft waarvan hij beschuldigd word, dan verdient deze meneer een de straf voor wat hij gedaan heeft. In één van de reacties proef ik meer het verbolgen zijn vanwege het feit dat deze meneer een christelijke achtergrond heeft…. geen enkel woord over de waarschijnlijk weerloze minderjarige slachtoffertjes…. Ik beschouw daarom ook dergelijke reacties als meer vijandigheid naar het christendom toe, dan dat er empathie getoond word t.o.v de slachtoffers.
    Wat je geloof, ras of geaardheid is, je blijft met je tengels van een ander af, op welke manier dan ook.

    Reply
  5. John
    10 november 2017 - 11:38

    Nu het een (christen) blijkt te zijn, blaf jij, hypocriet die je zelf bent… zie hier het bewijs.. totaal géén 1 woord wat betreft de slachtoffers… koop eerst een bril voordat je begint te blaffen… ik schreef; “ ongeacht ras, geloof of geaardheid” ..

    Reply
    • tsakka
      10 november 2017 - 14:32

      Het is ALTIJD een blanke christen hond die zo iets smerigs flikt dus hou maar op met je “ ongeacht ras, geloof of geaardheid” en doe daar maar iets aan als jij toevallig niet zo bent,en wat betreft de slachtoffers lijkt me toch heel duidelijk dat ik het heel erg vind anders zou ik de moeite niet eens nemen om een reactie te plaatsen

      Reply
      • John
        12 november 2017 - 00:24

        Dream on… de mensen die deze ziekelijke daden begaan, komen in alle geledingen vd bevolking voor… doe je huiswerk voor je weer onzin uitkraamt(blaft)

        Reply
  6. Siem
    10 november 2017 - 17:54

    @John

    Je ziet nogal wat over het hoofd, zoals: kindermisbruikend gestoord sujet.
    En als jij de bijbel al net zo selectief leest, dan heb je vast een paar geboden gemist.

    Reply
    • John
      12 november 2017 - 00:26

      Flikker jij er nog maar een religieus spottend sausje overheen.. daar ben je wel goed in zo te zien

      Reply

Reageer