“Aanslag op vlogger Youness Ouaali”

“Goedemorgen HJK, er is gisteravond een liquidatiepoging geweest in Hilversum, alleen lees ik er nergens wat over in de media. Het doelwit was Youness Ouaali (vlogger) en een vriend van hem. Doelwit had eerder een conflict met (NN) en zou toen ook bedreigd zijn met een vuurwapen.”

Meldt iemand. De naam van dat NN noem ik maar even niet. Ik kan ook nergens iets vinden, onderstaand de meest recente bijdrage van de omstreden Marokkaanse haat-vlogger. Dus of er echt een aanslag is geweest, of dat het hier een kwestie is van: de wens is de vader van de gedachte? Voor de niet zo goede lezer: de kop staat tussen aanhalingstekens. Dus ik beweer niet dat het zo, ik geef alleen weer dat iemand het zegt. Begrijp-u-wel?

9 Reacties

  1. mouad
    26 december 2017 - 15:31

    Deze man is een aandachtsjunk. Hij stalkt mensen om ze op social media te beledigen en zo probeert ie aandacht ter krijgen op social media. Het is verschrikkelijk als dit echt is gebeurd maar het zal me niks verbazen als het verzonnen is want daar kickt ie op

    Reply
  2. The insider
    26 december 2017 - 16:27

    Het klopt dat er een mislukte liquidatiepoging was. Alleen Younes was niet het doelwit van deze aanslag! Het was bedoeld voor Ali en dat weet iedereen

    Reply
    • Maurits de Vries
      26 december 2017 - 22:54

      Nou ja, ik niet. Sorry…

      Reply
  3. mo
    26 december 2017 - 19:13

    Dit is de Marokkaanse variant van Martin kok . Zelfde stijl beledigen stalken en aandacht vragen . Die ruzie was met de presentator van een tv programma . Maar geloof niet dat deze Marokkaanse Nederlandse presentator ermee te maken heeft .

    Reply
  4. 26 december 2017 - 21:58

    Youness en zn vriendjes bevoorraden Bussum en gooi en omstreken al jaren van pakketjes sos. Deze Ali zou al 2 jaar in Lelystad op kamers hebben gewoond, wordt gezegd…. Youness zn einde zal ook waarschijnlijk voortijdig komen, ofwel uit het milieu ofwel door zn grote bek en ‘opinies’. Blijkbaar was het gisteren al bijna zover. Kwestie van tijd

    Reply
    • Mocroflavor
      27 december 2017 - 00:31

      Die Ali die bedoeld wordt heeft nooit zo lang vastgezeten en ook nog nooit in Lelystad. En hij heeft ook nooit pakketjes bezorgd met younes. Jij verward hem met die kleine Ali die heeft 15 maanden gezeten in Almere destijds

      Reply
  5. Klopt je hart
    26 december 2017 - 22:19

    Klopt zag zijn post ook .
    Hij een een vriend zijn beschoten
    Waar weet ik niet maar hij vertelde dat .

    Reply
  6. Sjaak
    27 december 2017 - 12:00

    Net goed, opruimen die kansen parels…

    Is dit nou ook die gast die problemen had met die ‘tv presentator’ el miloudi ofzo??

    Reply

Reageer