Nathalie: verkracht, daarna vermoord met een hamer

In Tiel wordt verteld dat de 46 jarige Gerard van D. Nathalie Polak heeft verkracht en daarna met een hamer op haar hoofd heeft geslagen. Daarna zou hij haar op de matras hebben gelegd en in brand gestoken.
Er is vermoedelijk nog iemand bij geweest die is weg gegaan zonder hulpdiensten te waarschuwen. De tweede persoon heeft zijn mond voorbijgepraat zodoende kon Gerard van D. worden gearresteerd.
Vorig bericht staat hier
Nu nog even uitzoeken hoe die Gerard daar binnenkwam. Buurman?

16 Reacties

  1. Caat
    18 januari 2018 - 15:06

    Monsterlijk. Opsluiten en sleutel weggooien.

    Reply
  2. Anoniem
    18 januari 2018 - 16:34

    Vieze teringhond hoe kan je zo een onschuldig lief meisje dit aan doen! Zo iemand moeten ze de kop ervan afhakken..

    Reply
  3. Anoniem
    18 januari 2018 - 17:04

    Kansloze journalist ben je , met je buurman.
    Deze helden waren vrienden van haar

    Reply
    • Tomatensoep
      18 januari 2018 - 18:06

      Het was inderdaad een bekende…

      Reply
  4. Martijn
    18 januari 2018 - 17:15

    Een aanname of een feit? wordt zoveel geroddeld de laatste tijd vooral in de omgeving.
    Buren is namelijk geen Amsterdam waar zelden iets gebeurd.

    Ow en nog iets Gerard van D. (inwoner uit TIEL) is inderdaad opgepakt. U geeft aan buurman? Ik leg de link niet helemaal met Buren en Tiel. Het ligt pal naast elkaar dat wel.
    Tevens is het een zorginstelling waar zij woonde dus dat is makkelijk uit te zoeken.

    Reply
    • Tomatensoep
      18 januari 2018 - 20:39

      Nathalie woonde in een appartementencomplex…
      Daar hebben ze meestal een gezamenlijke ingang…
      Dus iedereen kan die deur open hebben gemaakt…
      De buurman of buurvrouw

      Misschien doelde de schrijver daarop ??

      Reply
  5. loetje
    18 januari 2018 - 17:39

    Ik zeg heel snel de doodstraf weer herinvoeren !
    Ze moorden er zo maar op los tegenwoordig dus lijkt me dat de enige optie wat [misschien] een afschrikkend effect heeft !
    Er moet standaard de doodstraf komen te staan op moord !

    Reply
    • joop020
      18 januari 2018 - 20:53

      Goh natuurlijk.
      Jammer dat in het verleden nooit een doodstraf heeft bestaan.
      Anders had het nooit zover kunnen komen met het zomaar er op los moorden.

      Reply
  6. piet
    18 januari 2018 - 17:54

    altijd al agressief geweest tegen zijn ex vriendinnen

    Reply
    • Anoniempje
      18 januari 2018 - 19:54

      Klopt helemaal en wie is de 2e junky dan ?
      En dat hij meisjes drogeerd klopt zkr staat meneer bekend om

      Reply
  7. piet
    18 januari 2018 - 18:07

    Dat klopt anoniem ik ken ze allebei zijn allebei junken en ze pakte ook andere jonge meisjes rond de 14 jaar dat gaat te ronde in tiel eerst drugs geven daarna werden ze verkracht.

    Reply
  8. Anoniempje
    18 januari 2018 - 19:52

    Wie is de 2e junky dan piet?
    En hij staat zeker om het drogeren die vieze PIEPPP

    Reply
  9. Michael
    18 januari 2018 - 21:38

    Een misdaadjournalist die speculeert is een sensatiezoeker, niets meer en niets minder. Dit voorval is te erg om er zo klakkeloos mee om te gaan. Kom met feiten, of kom met niets!

    Beste Michael,

    Feit is dat er een man is aangehouden over wie door verschillende bronnen het een en ander wordt verteld, door mensen die hem kennen. Dat mag je speculeren noemen.

    Hendrik Jan

    Reply
  10. geen
    18 januari 2018 - 22:15

    echt zielig!!! meneer gerard van D zijn eigen dochter is net zo oud, en meneer 2 die er bij was en zo laf om geen hulp in te schakelen heeft zelfs 3 kinderen!!!!! het zou maar hun kinderen zijn die dit overkomt!!!!

    Reply
    • Tomatensoep
      19 januari 2018 - 03:37

      Wie is die 2de dan? Met 3 kinderen…?
      “Oele” staat er om bekend, vrouwen drogeren… meestal pakte hij de wat zwakkere of jonge vrouwtjes!
      Volgens mij kende “Oele” , Nathalie al jaren! Sowieso al 3 jaar!

      Reply
  11. Anoniem
    20 januari 2018 - 09:21

    Er schijnt een tijdje terug ook de sleutels van daar gestolen te zijn. Misschien de sloten niet vervangen en zo binnen gekomen..

    Reply

Reageer