Barend Meerts junior (Trailer Trash) overleden

Barend Meerts uit de Satudarah documentaire One Blood is overleden op 37-jarige leeftijd. Was even wat verwarring: zijn vader komt nogal prominent voor in Haagse Penoze, zij het onder iets gewijzigde naam. 

De laatste tijd was hij lid van Trailer Trash.

Hierbij willen we ons zeer grote verlies en verdriet delen. Onze broer,neef en broeder, TT M.D. NOMAD 1% van Trailertrash Maro Djipen. Naboedo. Barend Meerts j.r. is niet meer. Hij is gisteren overleden we willen de ouders en broer en zusters en de rest van de familieleden ons grote respect en medeleven betuigen. We verliezen allemaal een echte broeder en vriend een zeer markante man een 1% Hardcore motorrijder. Barend tot snel wacht op ons dan zijn we allen weer samen!”

 

27 Reacties

  1. nico.van empel
    18 maart 2018 - 12:10

    Ja een groot verlies R.I.P Barend Jr

    Reply
    • marc
      18 maart 2018 - 17:34

      Voor zijn familie en vrienden / motorclub denk ik dat je bedoelt ? toch niet voor de samenleving of wel? ook niet voor de mensen die afgeperst en bang gemaakt worden door deze lieden ?

      Reply
      • Dries Breda
        18 maart 2018 - 18:33

        JUIST. Met genoegen aanschouwend hoe deze netwerken momenteel worden gezuiverd. Vasthoudend en op de noodzakelijke niveau’s.

        Reply
      • Anoniem
        19 maart 2018 - 11:10

        beetje respect zou wel prettig als het niet te veel gevraagd is gap !!!!!

        Reply
    • J.j
      18 maart 2018 - 21:31

      Heren met hun negatieve reacties. Beschamend.. over de doden niets dan goeds.

      Reply
  2. Maatje
    18 maart 2018 - 18:58

    Rust in vrede vriend

    Reply
  3. J.Claude Batista
    18 maart 2018 - 21:47

    Wens nooit iemand iets toe wat jezelf zou kunnen overkomen.

    Reply
  4. Harrie
    18 maart 2018 - 22:00

    Hij was die jongen die uitlegde hoe hij iemand neerschoot en dat die moeilijk neerging enz. Dat vond ik niet zo tactisch van hem om dat zo te vertellen, alsof hij boodschappen aan het doen was. Satudarah was daar toch ook niet zo blij mee dacht ik?

    Reply
    • Anoniem
      19 april 2018 - 14:15

      als je dit leest kan je nagaan wat de familie en kind van de vermoordde jongen bij cor tapijt zich voelen als ze weten dat de GOEDE BAREND OVERLEDEN IS
      zielig voor zijn kinderen

      doodsoorzaak wit van kleur??????

      Reply
  5. MopNeus
    19 maart 2018 - 00:03

    Sterkte voor de familie natuurlijk, dat voorop. Neemt niet weg dat ik tenenkrommend naar deze gozer zat te kijken in die One Blood docu. Even respectloos gaan staan vertellen op de nationale T.V. hoe je iemand hebt neergeknald en hoe dat nog niet zo makkelijk ging. Was waarschijnlijk geen avondje gezellige T.V. voor de ouders van het slachtoffer(s).
    Er staat nergens hoe deze gozer aan zijn eind is gekomen maar iets zegt mij dat ie niet over een bananenschil is uitgegleden.

    Reply
  6. Valiente
    19 maart 2018 - 00:36

    Is dit gewoon serieus die gozer die in die docu voor die tapijtzaak vertelde hoe hij iemand doodschoot en dat het nog lang duurde voor hoi dood was bizar zag hem nog in antwerpen volgens mij Astridplein bij cafe Breda

    Reply
  7. Muis
    19 maart 2018 - 09:05

    Vraag me ook af Waar hij aan overleden is ? Heel Facebook staat er vol mee maar als er gevraagd wordt hoe of wat wordt er niet op gereageerd ? Neemt niet weg dat er een jonge vader uit het leven is weggerukt veel sterkte

    Reply
  8. Maatje
    19 maart 2018 - 11:44

    Naast zijn misdaad, toen hij 18 was, was het een geweldige vent waar je mee kon lachen en zakendoen. Zoals gezegd, een zeer markante persoonlijkheid. Ik ken hem al vele jaren en kan uit Mn hart zeggen dat het een goede jongen was.

    Reply
  9. Vriend
    19 maart 2018 - 13:13

    Ik ken m al heel Mn leven hij was een gouden jongen met een gouden hart. Genoot van het leven en heeft meer gezien dan menig kneus hier die een negatieve reactie geeft. Afgunst en onwetendheid. Rust zacht Barend. En sterkte voor de nabestaanden.

    Reply
    • marc
      20 maart 2018 - 00:23

      Ik heb min of meer ook een negatieve reactie gegeven maar wel met respect voor de man zijn familie en vrienden , voor hun is het verlies ten alle tijde pijnlijk .
      Maar er word ook gedaan of het een soort weldoener is en groot verlies voor de medemens , dat is gewoon niet zo of wel ?

      Reply
  10. Harold Boer
    19 maart 2018 - 17:01

    Ik heb zijn zwaar gehandicapte vader een tijd geleden geholpen met het invullen van formulieren. Ik weet niet eens of de man nog leeft. Daar had Barend geen tijd voor. Zo ging hij met zijn vader om.

    Reply
  11. Den Haag
    19 maart 2018 - 20:27

    Makkelijk lekker anoniem praten terwijl je niks weet.
    Iedereen leeft zijn eigen leven en altijd makkelijk afgeven op een ander, de 1 een nitwit de ander een kneus weer een ander bejaard en met pensioen die kickuh op aandacht terwijl ze niks weten. Meelopers en meepraters. bah.

    RiP Barend jr.
    veel te jong, veel te vroeg.

    Reply
  12. B
    19 maart 2018 - 21:15

    Hoe is Barend overleden dan? Dit roept meer vragen dan antwoorden op, HJ.

    Reply
    • BL
      22 maart 2018 - 22:01

      Ben ik inderdaad ook erg benieuwd naar. Inmiddels al meer bekend? Ontzettend triest nieuws

      Reply
  13. Hickok
    20 maart 2018 - 08:23

    Verneem ik dat de ‘weduwe’ van Barend voorheen getrouwd was met Piet Pronk, die vorig jaar zelfmoord pleegde?

    Reply
  14. SCF010
    20 maart 2018 - 11:24

    Check FB Cathy Alles

    Reply
  15. Kaziem
    20 maart 2018 - 14:50

    Ja , ex van Piet Pronk ( zelfmoord in mei )

    In een tijd bestek van 10 maanden , 2 doden

    Wat een drama voor die meid

    Reply
  16. MopNeus
    23 maart 2018 - 03:11

    H.J. wat was eigenlijk de doodsoorzaak van Mr. Meerts Jr? Ongeluk, Ziekte, Moord? Er wordt overal maar misterieus over gedaan. Wat het ook is,….verschikkelijk voor de familie en die jonge kids. Sterkte aan familie en vrienden in elk geval.

    Reply
  17. Zemmel
    25 maart 2018 - 17:10

    Waarom wordt mijn kanker bericht elke keer ver kanker wijderd

    Heeft die Berend nou zelfmoord gepleegd of niet a zemmel

    Beste Zemmel,

    Ik heb je reactie een beetje gekuist. Maar ik ga hier geen reacties doorlaten van mensen die van alles roepen, ik hoef dit soort vragen niet beantwoorden, ook niet als ik het antwoord weet.

    Hendrik Jan

    Reply
  18. mario
    28 maart 2018 - 15:56

    Iedereen die van alles roept met zn grote mond kennen Barend helemaal niet.Ik ben een zeer naast familielid en kan niet anders zeggen dan het was een jongen met zn hart op de juiste plek.En wat betreft hoe hij overleden is gaat niemand wat aan.Laten we het zo zeggen:niemand heeft hem klein gekregen…
    R.I.P. Hou van je jongen

    Reply
  19. Dave
    2 april 2018 - 12:02

    Niets dan goed over de doden, God zal zijn oordeel hebben en hem oordelen.
    Ik ken barend van vroeger, misschien geen lieverdje, maar tegen mij altijd aardig.
    We hebben allemaal iets op onze kerfstok, dus wie onschuldig is mag de eerste steen gooien.
    Ik sluit af met Psalm 23:

    Een psalm van David. De HEERE is mijn Herder, mij zal niets ontbreken.
    Hij doet mij nederliggen in grazige weiden; Hij voert mij zachtjes aan zeer stille wateren.
    Hij verkwikt mijn ziel; Hij leidt mij in het spoor der gerechtigheid, om Zijns Naams wil.
    Al ging ik ook in een dal der schaduw des doods, ik zou geen kwaad vrezen, want Gij zijt met mij; Uw stok en Uw staf, die vertroosten mij.
    Gij richt de tafel toe voor mijn aangezicht, tegenover mijn tegenpartijders; Gij maakt mijn hoofd vet met olie, mijn beker is overvloeiende.
    Immers zullen mij het goede en de weldadigheid volgen al de dagen mijns levens; en ik zal in het huis des HEEREN blijven in lengte van dagen.

    Rust zacht Barend Amen.

    Reply
  20. robert
    3 april 2018 - 23:33

    Dat is wel heftig voor de familie sterkte ken hem niet persoonlijk.
    Maar geen slechte man lijkt mijn

    Reply

Reageer