Breda: dode in appartement is Soufian

“Ik hoor net dat de dode in het appartement in Breda van vanmorgen Soufian is. En dat het ook zijn huis o.a.  was die is beschoten een paar dagen geleden.” Meldt onze Brabantse correspondent. 

Het gebeurde vanmorgen in flat Zenne aan de Roeselarestraat in Breda. Na een politie-inval in het gebouw sprongen er twee mannen (26 en 27) van de derde verdieping naar beneden. Een van hen viel op de lantaarnpaal, beiden zijn zwaargewond. In de woning werd een dode man aangetroffen. Een arrestatieteam zat een duo op de hielen nadat er wapens in hun auto waren aangetroffen.  Volgens een buurvrouw, in BN/De Stem (klik op de afbeelding boven) woonde er een man van midden twintig.

Volgens andere buren woont er de laatste jaren ‘veel tuig’. Of het slachtoffer (foto boven) hier woonde, is niet helemaal duidelijk: zijn woning zou eerder doelwit zijn geweest van een beschieting, in de nacht van vrijdag op zaterdag. Omroep Brabant  meldde zaterdag dat de gemeente Breda  per direct de twee beschoten woonhuizen aan Ahornstraat en de Hagehof voor drie maanden sluit, dat er  bij beide panden een mobiele camera wordt geplaatst en dat de politie verscherpt toezicht houdt. 

Buurtbewoners hadden zeker dertien schoten gehoord, kort daarna hoorden ze een auto hard wegscheuren. Een paar honderd meter verderop brandde een auto uit.

14 Reacties

  1. Siem
    9 januari 2018 - 22:27

    Dus die twee jumpten in doodsnood van een balkon vanaf de derde etage, gelegen aan een hun bekend appartement, nadat ze daar naar binnen waren gevlucht en er een lijk aantroffen. Wie deed de deur dan open?

    Reply
    • Wilma
      10 januari 2018 - 00:42

      Het arrestatie team dombo

      Reply
      • Romana
        10 januari 2018 - 08:51

        Dus volgens jou deed het arrestatieteam open voor die twee gasten die sprongen, Wilma?! Mijn God zeg, hopelijk was jouw reactie voor jezelf bedoeld, en dan vooral dat Dombo gedeelte…

        Reply
    • B.N.
      10 januari 2018 - 01:17

      Met hun eigen sleutel, misschien?

      Reply
    • Wat een tiefus verhaal
      10 januari 2018 - 01:58

      Ik snap niks van het verhaal

      Reply
    • 076
      10 januari 2018 - 13:48

      Doodsnood?!? Hahaha vast geen zin om te tuchten!

      Reply
  2. Adil
    10 januari 2018 - 00:07

    Welke merk horloge?

    Reply
    • Verhoek
      10 januari 2018 - 14:04

      Een Breitling van de kermis in Tilburg… Typhusgek… Lekker Belangrijk…

      Reply
  3. Anoniem
    10 januari 2018 - 08:58

    Neppers klokkie

    Reply
  4. marc
    10 januari 2018 - 10:51

    Raar ook dat als de woning beschoten is de politie daar niet de boel in de gaten houd .
    Eind goed al goed , 2 doden en 1 kreupel

    Reply
  5. 076
    10 januari 2018 - 13:41

    Hij zit/zat in het oude hol van de Julliet bende de Fly n hy. Waarschijnlijk de verkeerde geript.

    Reply
    • Onbekend
      14 januari 2018 - 02:12

      Julliet bende Hahahahaha jij heb zeker je lol broek aan alsof die nog bestaat

      Reply
  6. Scarface
    10 januari 2018 - 19:40

    Wat ik niet echt begrijp is waarom de twee personen, die even later van drie hoog springen, die woning invluchten met in hun nek de politie. Als ze wisten, en dat denk ik wel, dat in de woning een lijk ligt, ze de woning toch binnengaan…ben benieuwd of we ooit het hele verhaal te horen krijgen?!

    Beste Scarface,

    Ik denk dat de twee al binnen waren en dat toen iemand de politie heeft gebeld.

    Hendrik Jan

    Reply
  7. Fay
    7 mei 2018 - 18:01

    Erg dat er zoveel mensen zijn die dit doen 😢

    Reply

Reageer