“We tyfen hem effe vol met lood”: Sam Klepper over Cor van Hout

In een reactie over het taalgebruik van Sam Klepper schreef Jorrit dat Klepper had geroepen: “We tyfen hem effe vol met lood.” Ik vroeg me af hoe hij daaraan kwam. Hij legt het uit. “Sam Klepper had zijn eigen manier van praten om iets duidelijk te maken. Mensen die hem gekend hebben weten ook hoe dat ging. Zat hij bijvoorbeeld met dat hele gevolg van hem zomers op een terras, met een biertje, dan was het ”dat kanker bier is lauw man, haal nieuwe” of:  “geef die pleuris saus eens aan.” In de zomer als er ergens geen airco was: “Is gewoon kankersheet hier man, ga kapot hier” Dat was Sam ten voeten uit. Wat dat betreft paste Klepper wel bij Mieremet. Ook John was een schreeuwer. Als er wat misging vlogen de godvers over de tafel heen. Dat ”tyfen” heeft Sam gebruikt bij de opdracht van Cor van Hout.

Er zijn ook incidenten waarvan ik weet dat ze de barmhartige Samaritaan aan het spelen waren. Zo was Sam liefhebber van guitige klokjes, maar ook van Puch, en Zundapp brommers. Die verzameling mocht best geld kosten bij Sam. Hij ging die naar die beurzen toe om te kijken. Zag hij wat leuks, dan maakte hij een praatje met zo’n medeverzamelaar, of die zijn brommer wilde verkopen. Die medeverzamelaar noemde dan een bedrag waarvan hij dacht:  dat koopt die Sam toch niet. En zo kocht Sam brommertjes voor duizenden euro’s. Af en toe reed hij op zo’n ding, maar het merendeel van de tijd stonden ze in de opslag. Hetzelfde voor die klokkies, daar had hij een hele verzameling van: Rolex, Patek, Jaeger-le Coultre, Omega, Breitling, Blancpain. Dat zal Sandra den Hartog wel verpatst hebben, al die verzamelingen.

John Mieremet liet zijn kinderen overal vakantie vieren in luxe oorden. Dochter Kelly mocht gerust twee maandjes met vriendinnen feesten op kosten van pa op Ibiza. Al die kinderen hebben zo geleefd. Reden met Mercedessen, Bentley’s Porsche’s en ga zomaar door. Op feestjes zopen ze de ene na de andere fles dure Magnum champagne weg.”

Aldus Jorrit.

Eerder ging Jorrit uitvoerig in op de liquidatie van Stanley Hillis. Daar zitten wel wat twijfelpunten. Bondtehond schrijft: “Het klopt volgens mij niet dat Hillis zijn ruit van binnenuit zou hebben kapotgeslagen. Ik was de dag erna op de PD en stond op de plek waar z’n auto stond. Wat meteen opviel was dat er geen splinter glas aan de rechterzijde van de auto onder het voorportier of achterportier lag, maar alleen onder de portieren aan de linkerzijde. Er lagen daar twee hoopjes glas (zie hier):

De auto was een Brits model met stuur aan de rechterzijde. Als hij z’n eigen autoruit zou hebben ingeslagen, had er absoluut glas onder het rechter voorportier moeten liggen. Dat lag er niet. Er moet een kogelinslag rechts zijn geweest (glas naar binnen) en een uitschot van kogels links (glas onder achter en voorportier). Het achterraam bestond uit zwart getint glas. Is duidelijk te zien op de foto’s. Denk eerlijk gezegd dus niet dat hij de schutter die aan kwam lopen heeft willen doen afschrikken door met z’n blote hand z’n zijruitje in te slaan.

Wat nog wel zou kunnen dat hij inderdaad een schot heeft afgevuurd met een vuurwapen (zie hier), maar dan krijg je een mooi rond gaatje en geen hoopje glassplinters onder het portier. Nogmaals, dat lag er echt niet. Er was wel een schampschot tegen de boom, waar de schors helemaal was opengespleten. Ik dacht nog: wat hebben die politiemensen in die aanhanger naast die boom geluk gehad dat dat schot niet iets hoger en meer naar rechts was, anders waren ze mogelijk geraakt.”

Aldus Bondtehond

Siem gaat in op een paar andere punten:

Quote: Onderling hebben ze het probleem opgeruimd. Wolf is gewoon naar die afspraak gegaan met Hillis, want het was al bekend dat de kit er ook van op de hoogte was al die tijd van die ontmoetingen. Het zou wel erg verdacht zijn en in eigen voet schieten wezen als Wolf zou wegblijven op de afspraak van de liquidatie. Daar hebben die jongens wel even rekening mee gehouden natuurlijk.

Je suggereert nu dat ‘Wolf’ (Donald Groen) wist dat ‘het probleem Hillis’ zou worden opgeruimd en daarom, voor de schijn, al was het wat later dan afgesproken, naar de Fizeaustraat ging?

Quote: Naar wat ik begreep heeft Hillis nog de ruit van het portier van binnenuit stukgeslagen om de schutter te doen schrikken.

Van wie of waaruit heb je dat begrepen?

Quote: Want Cor was bij de laatste aanslag ook niet gelijk dood, heeft nog paar minuten geleefd op de stoep en was nog aanspreekbaar. Cor heeft ook nog wat gezegd toen tegen Bassie Vermeulen. Die het weer vertelde tegen Verhoek, en die weer tegen Astrid. Zo weet Astrid ook wat Cor zijn laatste woorden waren.

Geen idee waar je dat vandaan haalt, regelrechte onzin is een betere term.

Quote: Ik kende inderdaad de drie heren.

Persoonlijk? Het spijt me. maar mij heb je niet kunnen overtuigen. Met name door een aantal (cruciale) onjuistheden die je poneerde en veel benoemde wat letterlijk in de media heeft gestaan. Maar, wie weet, heb je nog wat troeven achter de hand, details die slechts een echte insider kan weten om je volgers te overtuigen.”

 

16 Reacties

  1. Andre
    7 augustus 2018 - 09:35

    Kankerwarm. Heus niet kankerheet…

    Reply
  2. Melvin
    7 augustus 2018 - 09:56

    Hey Siem.

    Ik vind dat die kerel die HJK geschreven heeft toch wel dicht bij de waarheid zit hoor. Ik heb ook aan tal mensen gesproken in die tijd van het groepje van cor, en hij was niet meteen dood, heb nog wel paar minuutjes geduurd voor dat die helemaal leeg liep. Er is zeker wel wat gezegd in dat laatste momentje.
    Geef ook niet hecht er geen waarde aan wat je schrijft siem, je zit er wel vaker naast. Net als die erik van bondtehond die zogenaamde passage proces kenner. Die weet helemaal niks, schrijft alles over wat die hoort in de rechtzaal. Was martin kok anders die had die info van jorrit wel begrepen. Martin weet hoe het wereldje echt draaide.

    Reply
    • Siem
      7 augustus 2018 - 15:45

      Hey Melvin vandaag en gisteren nog Rob/Rob,

      Als je pogingen blijft doen om je eigen geloofwaardigheid of Jorrit te ondersteunen, doe dat dan niet onder meerdere aliassen. Dat komt nogal knullig over.

      Rob
      6 augustus 2018 – 22:34
      @@Insider
      Noem jij mij is iets wat mij bekend in de oren klinkt dan van de amsterdamse groepen? die Jorrit zit dichter bij het vuurtje en die mannen dan jij pannekoek. Veel van die leipe gasten hier had je ook altijd bij martin kok op vlinderscrime. Ga lekker door Jorrit trek je niks aan van die zelfbenoemde gangsters hier.

      Rob
      6 augustus 2018 – 22:21
      Mensen mogen het noemen wat ze willen hier daarom vandaag zelf is mensen in den haag gesproken die dicht bij amsterdamse groepen hebben gestaan. Wat die Jorrit volgens jullie allemaal uit zijn nek lult word door hun bevestigt dat zijn verhaal klopt. En aan mensen rond haagse puck hecht ik meer waarde dan aan een stel reageerders en zelfbenoemde gangsters die blendle al te duur vinden om te betalen hier haha de meeste zeiken elkaar al jaren hier van het toneel af.

      Reply
      • Melvin
        7 augustus 2018 - 21:55

        Hey Siem,

        Geen idee wat voor verbanden jij legt maar ik ben Melvin en zit hier onder mijn eigen naam. Misschien is iets wat jij ook is zou moeten doen. Veel bak je er niet van met je theorietjes. Lijkt mij dat je is minder speed moet gebruiken Siem kom je wat geloofwaardiger over als je mij met Jorrit of een Rob gaat vergelijken. Nee natuurlijk ik ben Insider, hahahaha nee nog beter Willem Dankbaar. Echt Siem je bent door het ijs gezakt. Beter dat je niet popiejopie doet anders heb je een probleem Siem. Heb ik HJK niet voor nodig, maar doe er ook geen week over om je op te sporen. Mag je wel je gebitje in een stoeptegel zetten.

        Reply
  3. broer
    7 augustus 2018 - 11:24

    Wat dacht je van deze quote dan Zomaar nieuwe palen op een stukje waar bijna geen hond komt” heeft Jorrit het over de Fizeaustraat hahaha. Lopen dagelijks honderden mensen langs naar de voetbalvelden.
    Het is te belachelijk voor woorden dat dit zo geplaatst word.

    Reply
    • Melvin
      7 augustus 2018 - 16:17

      Hey Broer,

      Ik zit zelf ook in het wereldje maar Hillis stond bij de brug en hier zijn nieuwe palen geplaatst ten tijden van de gesprekken tussen Hilles en Groen. Die sportvelden zijn er tegenover, maar bij die brug komt praktisch niemand. De ochtend en middag zie je achterin de Fizeaustraat geen kip. Hillis gaat niet in een volle straat staan met Groen. Veel herken ik wel betreft Hilles en die lange Kok wat die Jorrit zegt. Ik zie wel punten dat Mink Kok omwille dat Hilles informant was sein op groen heeft gezet. Kok was het ook niet eens dat Hilles die camera beelden vrij gaf aan OM voor die moord op Hingst. Ik weet wel dat Mieremet dit heeft gedaan. En ja ik heb net als Jorrit ook Mieremet gekend, was gewoon een tyfuslijer en een bloedhond. Nadat die zijn eigen portie veilig had gesteld bij Endstra ging die rustig langs de zijlijn kijken en lachen hoe de andere investeerders elkaar de haren in vlogen. Lopen stangen en olie op het vuur gooien die galbak, waar door groepen tegenover elkaar kwamen te staan. Missen we niks aan die klootzak. Iemand idee wie die Siem is hier? want die lult echt als een kip zonder kop. Is dat niet Siem Eijkelenboom? of Siem Wulfse? vriendje van Fred Ros alias Fred Hummertje.

      Reply
      • Stieltjesstraat
        8 augustus 2018 - 01:53

        Alleen al het woordgebruik en gegooi met populaire aliassen en bijnamen uit de krant zegt genoeg over je gefantaseerde connecties.
        Als Siem aangifte doet krijgt ie je naam en adres van justitie.
        “ik zit ook in het wereldje” is iets wat alleen acteurs en figuren als peter la serpe zouden zeggen.

        Hoeveel van deze clowns moeten we nog aanhoren de komende jaren?
        Allemaal bezig om de een of de ander er in te luizen.
        Soms uit eigen mafkezen initiatief, soms via betrokkenen ingehuurd.
        Een typische achterbuurt whatsappgroep vete tussen paranoide cokesnuivers en psychisch gestoorde gekken waarbij niemand meer weet waarmee het begon.

        Reply
      • Mokerhard
        9 augustus 2018 - 23:01

        Ik heb 1 vraagje als daar geen hond komt waarom zat die parkeerplaats vol met auto’s dan?

        Reply
  4. Siem
    7 augustus 2018 - 20:24

    @Melvin/Melvin/Rob/Rob/Jorrit/Jorrit/Jorrit

    Accepteer dat je zwaar door de mand bent gevallen en stop met je doorzichtige pogingen fake nieuws te blijven verspreiden door je voor te blijven doen als insider onder de namen Melvin, Rob of Jorrit.

    Verder is het volgende van belang: besef dat je een meer dan gevaarlijk spel hebt gespeeld de afgelopen weken en dat dat (terecht) consequenties kan hebben, zoals bijvoorbeeld een uitnodiging voor een stevig gesprekje op een politiebureau. Misschien is het je niet helemaal duidelijk dat volstrekte anonimiteit op internet nooit gewaarborgd is. Zeker niet wanneer er, zoals jij stelselmatig deed en doet, beschadigende en risicovolle ‘informatie’ de ‘lucht’ in wordt gegooid.

    Een paar ernstige beschuldigingen en onzin van je op rij:

    – De groep van en rond Mink Kok is verantwoordelijk voor de moord op Hillis.
    – Donald Groen speelde het spelletje mee en verscheen bewust later op de afspraak met Hillis.
    – Er werden meerdere lantaarnpalen vervangen.
    – Hillis zag de schutter aankomen en sloeg zijn autoruit in.
    – Dochter Kelly mocht gerust twee maandjes met vriendinnen feesten op kosten van pa op Ibiza. Al die kinderen hebben zo geleefd. Reden met Mercedessen, Bentley’s Porsche’s en ga zomaar door. Op feestjes zopen ze de ene na de andere fles dure Magnum champagne weg.”
    – Cor leefde nog enkele minuten en heeft iets tegen Bassie Vermeulen gezegd. Wat daarna weer via Johan Verhoek aan Astrid Holleeder werd verteld.

    Vooral dat laatste maakt duidelijk dat je een grote fantast bent en geen enkel empathisch vermogen hebt. Want, of het nu wel of niet om mensen met een criminele achtergrond gaat, je moet wel heel erg ziek in het bolletje zijn om zoiets te verzinnen.

    Zoek hulp, kap met je onzin en take care.

    Reply
    • Mr. Wilson
      8 augustus 2018 - 13:13

      Siem,

      Hoe weet je zo zeker dat dat allemaal niet waar is? Sommige van die dingen klinken best aannemelijk.

      Ik weet niet of hij het allemaal verzint maar sommige van die uitspraken vind ik niet zo vergezocht.

      Je reactie pretendeert dat jij het wel allemaal weet maar volgens mij ben je net zo als de meesten hier, iemand met een interesse die hier en daar dingen invult door te speculeren.

      Dus waarom hem zo aanvallen?

      Reply
  5. Stieltjesstraat
    7 augustus 2018 - 22:37

    “Wat nog wel zou kunnen dat hij inderdaad een schot heeft afgevuurd met een vuurwapen (zie hier), maar dan krijg je een mooi rond gaatje en geen hoopje glassplinters onder het portier.”

    Als je op een zijruit schiet dan valt de ruit compleet in kleine brokjes uit elkaar.
    Zit er raamfolie op de ruit dan ook maar blijven die brokjes voor een deel bij elkaar aan de folie hangen.
    Als je op een voorruit schiet (gelaagd glas) dan krijg je ronde gaten, met barsten er omheen.
    Als je op normaal vensterglas (huis) schiet dan krijg je ook ronde gaten maar andere barsten en het glas blijft in de sponning hangen.

    als het hele ongeknipte filmmateriaal getoond word kan iedereen precies zien wat er gebeurd is.

    Reply
  6. Anoniem
    8 augustus 2018 - 00:11

    Siems bijdragen lees ik toch anders na deze respons.

    Reply
  7. koos
    8 augustus 2018 - 05:21

    misdadigers zijn vaak gestoord maar die groupies die er om heen hangen nog veel meer

    Reply
  8. Andre
    8 augustus 2018 - 10:53

    Ik herken jorrits bijdrage tav bruinsma en kok niet. Ik heb wel eens met een vriendin van bruinsma in een winkel gestaan. Kok was daar ook bij als beschermer…

    Reply
  9. Pietje Bell
    8 augustus 2018 - 18:27

    SIEM is gewoon HJK, IP adressen vergelijken kan alleen de website beheerder en eigenaar van de site,dreigen met politie, is een minne streek, ik vind HJK dat je in je eigen zak gescheten hebt
    Suc6

    Beste Pietje,

    Je bent geschift, vind je ‘t erg als ik jouw reacties niet meer doorlaat? Ga ergens anders lopen zieken.

    Hendrik Jan

    Reply
  10. dikke Lien
    8 augustus 2018 - 20:45

    HJK en Siem zitten elkaar regelmatig te corrigeren. Zou wel een beetje erg vreemd zijn als dat een en dezelfde persoon zou zijn.

    HJK Ik zit wel hier af en toe te reageren in the twilight zone de laatste tijd. Moet jij weten het is jouw site maar als je niks meer wil hebben van me hier zeg dat dan even aub dan bespaar ik me de moeite voortaan.

    Reply

Reageer